Pulsating Superman Logo Pointer -->

Jocuri la CUTIE

SCRABBLE
Este un joc de cuvinte între doi sau mai multi jucãtori (numãrul jucãtorilor este nelimitat la unele genuri de partidã). Castiga jucãtorul care realizeaza un punctaj cât mai mare, prin plasarea pe o tablã de joc a diverse cuvinte, cu ajutorul unor jetoane marcate cu litere si care au punctaje diferite. Unele dintre pãtrãtelele tablei sunt marcate distinct (colorate). Acestea indicã multiplicarea valorii literelor sau a cuvintelor asezate pe ele. Dacã un cuvânt acoperã douã sau mai multe astfel de pãtrãtele, proprietãtile lor se cumuleazã; de exemplu, o literã poate fi dublatã si întregul cuvânt triplat de douã ori (adicã multiplicat cu 9). Multiplicarea unei litere sau a unui cuvânt se face numai atunci când litera se plaseazã pe pãtrãtelul respectiv si ea opereazã asupra tuturor cuvintelor formate cu acea literã, la acea depunere.

MONOPOLY
Telul jocului este de a deveni cel mai bogat jucator prin cumpararea, inchirierea si vanzarea proprietatilor imobiliare. Fiecare jucator arunca zarurile, iar jucatorul cu cel mai mare scor incepe jocul.
Figurinele sunt asezate pe casuta marcata “GO” (Start) si, dupa aruncarea zarurilor, fiecare jucator muta atatea casute (in directia sagetii) cat indica zarurile. Dupa ce un jucator si-a terminat randul, jocul continua spre stanga. Figurinele raman in spatiile ocupate si continua din punctul ultimei runde jucate. Doua sau mai multe figurine pot fi asezate in aceeasi casuta in acelasi timp. In functie de casuta in care “aterizati”, puteti cumpara imobiliare sau alte proprietati, veti fi obligati sa platiti chirie sau taxe, sa trageti o carte de Noroc sau a Comunitatii, sa mergeti la Inchisoare etc. Urmati instructiunile din fiecare casuta. Daca aruncati zarurile si nimeriti o dubla, mutati figurina ca de obicei, urmati instructiunile din casuta pe care aterizati dar veti arunca din nou zarurile. Daca aruncati duble de trei ori consecutiv sunteti obligati sa mutati imediat in casuta marcata “Inchisoare”.

COLONIŞTII DIN CATAN
Jucatorii au la dispozitie cate o natie pe care incearca sa o dezvolte suficient de mult incat sa castige cu ea jocul, prin constructia de asezari, orase si drumuri. Pentru a putea face toate aceste lucruri jucatorii vor avea nevoie de resure, ce vor fi castigate ca urmare a hazardului dat de zaruri si de pozitionarea initiala a asezarilor proprii. Jucatorii nu se vor ataca propriu-zis, ci se vor incomoda mai degraba, prin constructia de noi drumuri si asezari pe pozitiile aducatoare de resurse, ravnite de ceilalti concurenti sau prin izgonirea bandei de talhari (hoti) pe una din pozitiile cu resurse adverse, lucru ce suspenda profitul zonei repective pana la inlaturarea acestora. Castigarea jocului se face prin acumularea de 10 puncte (in jocul clasic), lucru ce se poate intampla prin constructia de noi asezari (1 punct/asezare), dezvoltarea acestora in orase (2 puncte/oras), cumpararea de carti de dezvoltare, care de multe ori aduc beneficii diverse sau prin atingerea unor obiective anume (crearea celei mai mari armate, utila pentru izgonirea hotilor sau construirea celui mai lung drum).

CARCASSONNE
Jucatorii lucreaza impreuna pentru a construi orasul Carcassonne cu drumurile sale, orasele sale, manastirile si campurile sale. Prin asezarea strategica pe harta a discipolilor sai, un jucator poate acumula puncte in timpul si la finalul jocului putand astfel sa castige. Jucatorii vor fi la rand in sensul acelor de ceasornic, incepand dupa primul jucator. Un jucator, atunci cand ii vine randul, face urmatoarele actiuni, in aceasta ordine:
- jucatorul trebuie sa traga o placuta noua din teancul de placute si sa o adauge orasului care se construieste;
- jucatorul poate plasa un discipol din rezerva pe care o are pe cartea proaspat plasata pe masa de joc;
- daca placuta proaspat adaugata de un jucator completeaza un drum, un oras sau o manastire, are loc o punctare a respectivului jucator.

RETEAUA ENERGETICA
Obiectivul jocului este de a furniza energie electrică la cat mai multe oraşe. Jucătorii marchează rutele deja existente dintre oraşe şi concurează între ei pentru a cumpăra centralele energetice necesare pentru furnizarea curentului. Totuşi, cu fiecare centrală cumpărată, apar noi centrale mult mai eficiente, deci numai prin simpla cumpărare a unor centrale, jucătorii îşi oferă reciproc accesul la tehnologii superioare. În plus jucătorii trebuie să cumpere materii prime ca ţiţei, cărbuni, gunoi sau uraniu pentru a alimenta centralele (excepţie aici fac doar centralele foarte scumpe bazate pe energie regenerabilă, ca energia solară şi cea eoliană). Astfel competiţia devine acerbă şi fiecare jucător trebuie să îşi administreze în aşa fel banii, încât să îmbunătăţească centralele pentru a fi cât de eficiente posibil, dar să îi rămână şi pentru extinderea rapidă a reţelei electrice.

QWIRKLE
Qwirkle este un joc de societate simpatic pentru toata familia, ce aduce in jurul mesei intre 2 si 4 jucatori, cu varsta peste 6 ani. Jocul este format din 108 piese din lemn, toate vopsite cu negru, peste care regasim sase forme diferite in tot atatea culori (cate trei din fiecare forma si culoare). Acestea trebuiesc asezate dupa regula: culoare langa culoare si aceasi forma langa aceasi forma. Poreclit de catre admiratorii sai “Scrabble fara cuvinte”, Qwirkle se bucura de un regulament simplu, dar care va pune la incercare gandirea si strategia fiecarui jucator, in timp ce acesta trebuie sa acumuleze cat mai multe puncte pentru a se clasa pe un loc cat mai inalt.

FINANCIAL CITY
Financial City este un joc conceput pentru a te ajuta sa-ti dezvolti cunostintele de baza in arii precum Bursa, Imobiliare, Business. Jucandu-l vei experimenta situatii din viata reala si iti vei dezvolta capacitatea de luare a deciziilor in vederea sporirii veniturilor. Obiectivul jocului este ca fiecare jucator sa ajunga independent din punct de vedere financiar. Acest lucru poate fi realizat prin acumularea de active ce duc la cresterea venitului pasiv.
Conceptul si jocul este unul nou, dezvoltat 100% in Romania, fiind distractiv si educativ in acelasi timp. Interactiunea dintre jucatori este maxima (referindu-ne aici la negociere si asociere). Jocul a fost inspirat din viata reala, si de stadiile in care se poate afla oricare dintre noi.

Pulsating Superman Logo Pointer Pulsating Superman Logo Pointer Pulsating Superman Logo Pointer Pulsating Superman Logo Pointer