Pulsating Superman Logo Pointer -->

EXERCITII DE DICTIE

(minim 3 persoane)
Fiecare, pe rand, incercati sa cititi cat mai corect (si repede), fara sa va incurcati limba in gura, poeziile de mai jos. Evident, veti avea parte de multe "perle".

Cine a zis ca am zis ca-i zice?
Eu n-am zis si nici n-oi zice.
Cand voi zice atunci sa zica,
C-am zis eu c-am zis sa zica.

Un mos cu un cos
In cos un cocos
Mosul cu cosul
Cocosul cu mosul
Mosul cocosul
Cosul Cocosul

O gaina porumbaca
In porumbar s-a urcat
In porumbar porumbaca
Tot porumbul l-a mancat.

Capra neagra-n piatra calca,
Cum o calca-n patru crapa!
Crape capu caprii-n patru
Cum a crapat piatra-n patru!
Capra neagra calca-n clinci,
Crape capu caprii-n cinci
Cum a calcat capra-n clinci.
Capra paste langa casa
Capu caprii crape-n sase!
Capra noastra n-are lapte
Crapa-i-ar coarnele-n sapte!
Capra-n piatra a calcat
Piatra-n patru a crapat,
Povestea s-a terminat!

Un caricaturist a caricaturizat o caricatura.
Poti tu sa caricaturizezi caricatura caricaturizata de acel caricaturist?

http://top-joc.blogspot.ro/p/concursuri.html


Niciun comentariu:

Cum va place JOCUL ?

Pulsating Superman Logo Pointer Pulsating Superman Logo Pointer Pulsating Superman Logo Pointer Pulsating Superman Logo Pointer